fbpx
סדנת קוד ויזמות בלמידה מעורבת online

סדנת קוד ויזמות בלמידה מעורבת

ללא עלות

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading... ratings
  • 1 Star
    0
  • 2 Stars
    0
  • 3 Stars
    0
  • 4 Stars
    0
  • 5 Stars
    0

על המסלול

משבר הקורונה משמש כמאיץ טכנולוגי בכל תחומי חיינו - ניתן לראות את השפעותיו על המשק ותחום החינוך בפרט.

למרות שהטכנולוגיה והכלים התומכים בלמידה מקוונת ולמידה היברידית המשלבת את הלמידה הפיזית בכיתות,  קיימים כבר שנים , רק לאחרונה הם זכו לאימוץ רחב והם כאן בכדי להשאר.

מהי למידה היברידית

למידה מעורבת (באנגלית: Blended Learning) היא שיטת לימוד המשלבת הוראה מסורתית, כלומר למידה "פנים-מול-פנים", עם למידה מקוונת ו-E-learning.

בגישה זו יש אלמנטים בהם התלמיד שולט על זמן, קצב, מקום ונתיב הלימוד, בשילוב לימוד פרונטלי בכיתה. שני האלמנטים הללו צריכים להיות משולבים זה בזה כך שהתלמיד יקבל חווית למידה אינטגרלית אחת.

הלמידה בסדנה מתבצעת במודל גמיש (Flex model) שבו רוב הלמידה מתבצעת על-ידי התלמידים באופן מקוון והמורה/מנטור מספק תמיכה והכוונה בקבוצות קטנות או בהדרכה אישית.

המטרה הכללית היא שיפור הלמידה וחווית הלימוד של התלמיד. המטרות המסוימות במקרים שונים הן מגוונות ומשתנות ממקרה אחד למשנהו, דבר שמשקף את הגמישות של למידה מעורבת והיכולת להתאים את הלמידה לתנאים, לתלמידים ולתוכן

  1. עושר פדגוגי - המוטיבציה היא שיפור אופן הלימוד של התלמידים. למידה מעורבת מאפשרת למורה לגוון בשיטות הפדגוגיות שהוא משתמש בהן.
  2. גישה לידע - למידה מעורבת מאפשרת לתלמידים גישה לידע רב יותר ולמגוון גדול יותר של דוגמאות לחומר הנלמד.
  3. אינטראקציה חברתית - למידה מעורבת מאפשרת לתלמידים לחלוק שאלות, תהיות ותובנות בינם לבין עצמם ובינם לבין המרצה. התלמידים מנהלים אינטראקציה הן פנים מול פנים והן באופן מקוון.
  4. פיתוח תחושת שליטה אצל התלמיד - מחקרים מראים שיש חשיבות לתחושת התלמיד שהוא שולט בנתיב הלמידה. למידה מעורבת מאפשרת להרחיב את אפשרויות הבחירה האישית שניתנות לתלמידים.
  5. חיסכון בעלויות - יש הטוענים כי למידה מעורבת מאפשרת חיסכון בעלויות על ידי הגדלת הכיתות.
  6. גמישות - בניגוד למערכות מקוונות לגמרי שהן לרוב מורכבות ודורשות מומחים טכנולוגיים על מנת לשנותן, מערכות ללמידה מעורבת הן לרוב פשוטות יותר ולכן ניתנות לשינוי על ידי המורה עצמו. דבר המאפשר למורה לשנות את הרכב ומבנה השיעור לפי הצרכים של התלמידים.

כיצד מתבצעת הלמידה?

המפגשים יערכו אחת לשבוע בשעות הערב דרך מערכת זום (Zoom) , התמיכה תתבצע דרך קבוצת הוואטסאפ טלפונית , וליווי אישי ינתן לכל משתתף  .

בסיום כל מפגש יקבלו המשתתפים גישה לסרטון המפגש המוקלט , לסרטוני הדרכה נוספים ומשימות להמשך פיתוח כך שתהליך הלמידה ממשיך במהלך שבוע הסדנה גם לאחר שעות המפגש

מה נלמד בסדנה

בסדנה תחשפו למספר מערכות לפיתוח המתאימות לכל מי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם הקוד והעיצוב.

נרכוש את הכלים והידע הנדרש לבניית מוצר דיגיטלי תוך התבוננות במשתמשים ,הבנת צרכיהם , איפיון , יצירה של אב טיפוס וקבלת משוב.

הנושאים הנלמדים במהלך הסדנה:

  • פיתוח אפליקציות באמצעות מערכת App Inventor
  • פיתוח משחקים באמצעות מערכת Game Maker Studio
  • מידול ותלת-מימד באמצעות סביבת העבודה Tinkercad
  • מציאות מדומה ומרחבים וירטואליים באמצעות מערכת CoSpaces

למי מתאימה הסדנה

הסדנה מתאימה לאנשי חינוך והוראה המעוניינים ליישם רעיון למוצר דיגיטלי ומורים המעוניינים לשלב למידה היברידית בכיתה.

 

עלות הסדנה

עלות סדנה בת 5 מפגשים היא 350 ש"ח (כולל מע"מ)

ניתן לשלם בכרטיס אשראי או העברה בנקאית. (החיוב יתבצע טלפונית)

מועדי הסדנה

תאריכי פתיחה קרובים

5/7-9/7

12/7-16/7

לקבלת פרטים נוספים ולהרשמה צור קשר

ציוד נדרש

    Reviews

    אין תגובות

    הוסף תגובה