מצב משחק

בסרטון זה , השלישי בסדרת הסרטונים לפיתוח אפליקציה ללימוד שפות , נבנה את מסך מצב המשחק.

מסך המשחק מכיל 9 כפתורים עם תמונות חיות בתוך סידור טבלה (Table Arrangement).

בזמן לחיצה על כפתור משמיעה האפליקציה את שם החיה באמצעות המרה של טקסט לקול (Text To Speech) ומציגה אותה על גבי תוית טקסט (Label).

בצורה כזו ניתן לחבר בין תמונת החיה , צורת הכתיבה בשפה הנבחרת והאופי ששמה נאמר .

 

למערכת App Inventor לאתר Flaticon
להורדת משאבים

 

 

Lesson Intro Video

תרגום והמרה של טקסט לקול (השיעור הקודם)
(השיעור הבא) קטגוריות ושימוש בבסיס נתונים
חזור אל אפליקציה ללימוד שפות

אין תגובות

הוסף תגובה